دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان 

دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان 

تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸
مجید خوبی زاده گفت: در نظر داریم با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی و با استفاده از ظرفیت مبلغین و ائمه جماعات، در دهه فجر جلسات پاسخ گویی به این شبهات را در مساجد برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه فجر در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.
«مجید خوبی زاده» در این جلسه با بیان این مطلب که در برگزاری برنامه های دهه فجر امسال ۲ موضوع حائزه اهمیت وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: با توجه به تاکید رهبری مبنی بر گرامیداشت یوم الله شهادت سردار سلیمانی و حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد بنابراین می طلبد همه نهادهای فرهنگی مرتبط با مساجد، با همکاری و تعامل با یکدیگر برنامه هایی در خور توجه ای در دهه فجر را برگزار کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: قطعا ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و پایگاه های بسیج مساجد می تواند برنامه های دهه فجر را به نحو مطلوب اجرا کند.

وی بیان داشت: از اصلی ترین رویکردهای کارگروه مساجد ستاد دهه فجر، برنامه ریزی برای اجرای ویژه برنامه هایی با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در دهه فجر است زیرا آن طور که باید و شاید این بیانیه برای عموم مردم تبیین نشده است.

خوبی زاده خاطرنشان کرد: پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت مردمی بسیاری خوبی هستند که می توانند در کنار هم جشن ها و ویژه برنامه های دهه فجر را اجرا کنند.

رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه فجر ادامه داد: با توجه به این که اداره تبلیغات اسلامی کارگروه قرآن و عترت دارد بنابراین می توان محافل قرآنی در ایام دهه فجر را با محوریت این نهاد در سطح مساجد برگزار کرد

 

وی دهه فجر را فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان برشمرد و ابراز داشت: با توجه به این که در فضای مجازی از سوی دشمنان، شبهاتی در خصوص انقلاب اسلامی مطرح می شود بنابراین در نظر داریم با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی و استفاده از ظرفیت مبلغین و ائمه جماعات، در دهه فجر جلسات پاسخ گویی به این شبهات را در مساجد برگزار کنیم.
 
خوبی زاده تصریح کرد: برنامه های دهه فجر ویژه نسل جوان حول محور انقلاب برگزار می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: یکی از محورهای فعالیت کانون های مساجد جنوب کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون مقوله آموزش و بازاریابی صنایع دستی بومی منطقه جنوب کرمان است بنابراین به منظور معرفی دستاوردهای کانون های مساجد جنوب کرمان نمایشگاهی از آثار و صنایع دستی آنها را در دهه فجر برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اجرای سرود ۴۰ هزار نفری کانون های مساجد کشور در ۱۲ بهمن سال گذشته، بیان داشت: سال گذشته هم زمان با سراسر کشور سرود ۴۰۰ نفری بچه های مسجدی کانون ها در جنوب کرمان برگزار شد.

خوبی زاده اضافه کرد: قصد داریم امسال نیز مانند سال گذشته به مناسبت سال روز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، سرود بچه های مسجدی را اجرا کنیم.

گفتنی است؛ این نشست با حضور امام جمعه جیرفت، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت و نمایندگانی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار  شد.

در نشست کارگروه مساجد ستاد دهه فجر حضار به ارائه پیشنهاداتی در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر پرداختند.

پایان پیام/ 586